Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

ΥΔΩΡ ΜΕΝ...ΑΡΙΣΤΟΝ 2

Λες και μας παρακολουθούν από το ΣΚΑΙ....
Σε μεγάλη έρευνα που έκανε ο σταθμός απεδείχθη ότι κάτω τους 25 % των περιοχών που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα natura 2000, έχουν συστήσει φορέα διαχείρισης, όπως προβλέπεται από τις οικείες διατάξεις.
Εγώ πάντως δεν θα σταματήσω να γράφω για το νερό, και να παίρνω και άλλα μέτρα δικαστικά κλπ, μέχρι το ζήτημα να έρθει στη σωστή του θέση.
Και ποια είναι αυτή;
- Σύσταση φορέα διαχείρισης για την Υλίκη, λόγω natura.
- Επιτέλους εξάλειψη της μόλυνσης του υδροφόρου ορίζοντα, απομάκρυνση ή κλείσιμο των ρυπαινόντων και φυσικά τιμωρία όλων αυτών που μολύνουν ανεξέλεγκτα.

Στο κάτω - κάτω αν έχω κι εγώ ευθύνες ως ΠΡΩΗΝ Πρόεδρος της ΔΕΥΑΘ να μου καταλογιστούν...
Όμως αυτό το πρόβλημα δε μπορεί εδώ κι ένα και πλέον χρόνο να περνά απαρατήρητο από τη Δημοτική Αρχή και κατά τα άλλα να φταίει ο ΣΚΑΙ γιατί ο ιδιοκτήτης είναι ξάδερφος της τάδε εταιρείας που πουλάει εμφιαλωμένα νερά και άλλα τέτοια....
Στο κάτω κάτω μπροστά μου στο σούπερ μάρκετ, υπάλληλοι της ΔΕΥΑΘ αγόραζαν εμφιαλωμένο νερό σε ποσότητες οικογενειακές...
Άρα λοιπόν εδώ κάτι υπάρχει και κανένας δε βάζει τα χέρια του να μας σώσει....
Εξάλλου δεν περιμένω από κανέναν να σώσει το παιδί μου.
Οφείλω να το σώσω εγώ. Κι αυτό θα κάνω.

ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑΜΕΙΟ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ;;; ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΥΘΥΝΕΣ;; ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΑΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΘΩΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ! ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΤΟΝ ΣΚΟΥΜΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ: ΖΟΥΣΕ ΣΤΗ ΘΗΒΑ Η' ΟΧΙ; ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ...ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΘΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΌΤΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!!!
ΚΑΛΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΤΕΛΕΣΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΑ...

ΣΩΤΗΡΙΟΣ I. ΚΑΡΑΜΑΓΚΙΩΛΗΣ είπε...

Νομίζω ότι το είπα ξεκάθαρα...."αν έχω ευθύνη ας μου καταλογιστεί".
Τώρα αν με αυτά που έγραψα θίγω πρόσωπα και πράγματα, μάλλον κάτι γίνεται.
Εξάλλου τι θες εσύ να φύγουμε από τη Θήβα ή μήπως να μείνουμε στη σιωπή;
Κάναμε λάθη αλλά όχι από αδιαφορία. Πάντως ευχαριστώ για το ανώνυμο σχόλιο.
Καλό είναι να ακούγονται και άλλες απόψεις